
انتظرتُك حتى مل الليل منّي ، وأيقنت حينها بأني ﻻ أملك سوى أن ألقاك بحلمي .
* @i3ahad - عهد المسعودي
z-w-a-n-y liked this
inrjsiiah-blog liked this
albashaier reblogged this from i-3ahad
twonalrooh liked this
i-3ahad reblogged this from su-ksa
sateeq reblogged this from su-ksa
dr-dora reblogged this from su-ksa
dr-dora liked this
su-ksa posted this
